Auto Klub Crankshaft Forum
Lancia kappa - Verzija za Štampu

+- Auto Klub Crankshaft Forum (http://akcrankshaft.com/forum)
+-- Forum: TUNING & STYLING (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Automobili (/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Tema: Lancia kappa (/showthread.php?tid=7361)

Stranice: 1 2


Lancia kappa - karat k2.0 - 11-03-2010 06:26 PM

Zapocinjem ovaj thread jer i sam imam kappu, te smatram da je ovaj auto pravi izbor jer opremom, enterijerom i snagom je vise nego extra auto. Svi koji se slazu ili ne sa mnom neka ostave koji komentar ili oni koji je imaju ili su je imali neka napisu nesto....

Full spec....

bodywork
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models Type4/5S SAL

Key:
SAL
Saloon (Sedan)
FHC
Fixed-head coupé
DHC
Drop-head coupé (Convertible)
HBK
Hatchback
EST
Estate (Station Wagon)
See more... Designer Number of doors 4
dimensions & weight
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models Wheelbase 2700 mm 106.3 in Track front 1546 mm 60.9 in rear 1527 mm 60.1 in Length 4687 mm 184.5 in Width 1826 mm 71.9 in Height 1462 mm 57.6 in Length:wheelbase ratio 1.74 Ground clearance Kerb weight 1440 kg 3175 lb Weight distribution
(Front) Fuel capacity 70 litres 15.4 UK Gal 18.5 US Gal
aerodynamics
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models Drag coefficient Frontal area Cx
engine
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models Bore × stroke 82.00 mm × 75.65 mm
3.23 in × 2.98 in Cylinders S-5 Displacement 2 litre
1998 cc
(121.925 cu in) Type DOHC
Key:
SOHC
Single overhead camshaft
DOHC
Double overhead camshaft
OHV
Overhead valves
TS
Two stroke
SV
Side valves
Sl
Sleeve valves
oise
Overhead inlet side exhaust
See more... Construction Sump Compression ratio 10.40:1 Fuel system Bo Motronic M2.10 fuel inj. Maximum power
(DIN) 157.2 PS (155.0 bhp) (115.6 kW)
@ 6500 rpm Specific output 77.6 bhp/litre
1.27 bhp/cu in Maximum torque
(DIN) 186.0 Nm (137 ft•lb) (19 kgm)
@ 4000 rpm bmep 1169.8 kPa (169.7 psi) Specific torque 93.09 Nm/litre Maximum rpm Manufacturer Fiat Code Main bearings Coolant Water Bore/stroke ratio 1.08 Unitary capacity 399.6 cc/cylinder Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic converter Y
performance
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models 0-50 mph (80 km/h) 0-60 mph 0-100 km/h 9.20 s 0-100 mph 80-120 km/h (50-70 mph) in top Standing ¼mile 30.60 s Standing km Top speed 212 km/h (132 mph) Fuel consumption CO2 Emissions Carfolio Calculated CO2 ? Power-to-weight 107.64 bhp/ton
chassis
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models Engine location Front Engine alignment Transverse Drive FWD

Key:
FWD
Front wheel drive
RWD
Rear wheel drive
AWD
All wheel drive
4WD
Four wheel drive
Steering rack & pinion PAS Turns lock-to-lock Turning circle 10.90 m Suspension front I.MS.LW.ARB. rear I.MS.W.TA. Key:
I
Independent
LA
Live axle
dD
de Dion axle
W
Wishbone
DW
Double wishbones
CS
Coil springs
ARB
Anti-roll bar
LS
Leaf springs
SE
Semi-elliptic leaf springs
See more... Wheels front rear Tyresfront rear Brakes F/R VeDi/Di-S

Key:
Ve
Ventilated
Di
Disc (Disk)
Dr
Drum
S
Servo-assisted
ABS
Anti-lock Braking System
Brake ?front rear Braked area Transmission 5M Top gear ratio Final drive ratio
general
1997 Lancia k 2.0 See all Lancia models RAC rating 20.8 Number made Model code Model family Insurance classification No information available Tax band No information available


[Slika: dm-Fw2TX-Lancia-Kappa-1998-Bucuresti-1.jpeg]


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 11-03-2010 06:40 PM

[Slika: LMC_Goodwood_2005.jpg]
[Slika: LMC_Goodwood_2005_after.jpg]
[Slika: k_goodwood2006.jpg]

Neke wbk verzije...
A ovo je nesto sto kod nas nema u gradu, osim ako promjene zakon.....

[Slika: 3464_7324.jpg]

[Slika: proto_kayak_02.jpg]

[Slika: 126501.jpg]


RE: Lancia kappa - motorsport - 11-03-2010 07:32 PM

Meni se stvarno svidja ova Lancia,pogotovo coupe...samo sam jednu vidio na nasim tablama!
PS Jesi li razmisljao da nam postavis slike svoje,cini mi se da je nisi predstavio! Unutrasnjost pogotovo Cool


RE: Lancia kappa - Slava - 11-03-2010 08:06 PM

Po meni jako dobar i zanimljiv auto (bar za mene) Big Grin
U ponudi su imali finu motorizaciju 2.0, 2.0T, 3.0 V6 i 2.4 JTD, ako ne gresim. Izuzetno finog dizajna kako spolja tako i iznutra, dosta standardne opreme (klasicno za Lanciu)... Meni se izuzetno mnogo svidja enterijer ovog auta gde se dosta radilo na prostranosti i velicini unutrasnjosti. Kod ovog auta je izbjegnut trend koji se vidja kod svih novijih auta a to je da iz generacije u generaciju imaju sve vece instrunent table koje najvise prostora oduzimaju u unutrasnjosti auta, pa kako bi bilo mjesta na prednjim sjedistima ona se pomeraju vise nazad gde zadnja ostaju neupotrebljiva pogotovo ako sjedne neko malo visi. Kod ovog auta to nije slucaj i prva stvar koju sam primetio i jako me obradovala ok Naovom autu tabla je tanka kako ispred vozaca tako i ispred suvozaca te nije bilo potrebe za gore pomenutim radnjama pa mjesta ima kako napred tako i nazad. Sto je po meni jedna od bitnijih stvari na ovakvom autu.


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 12-03-2010 02:15 AM

(11-03-2010 07:32 PM)motorsport Piše:  Meni se stvarno svidja ova Lancia,pogotovo coupe...samo sam jednu vidio na nasim tablama!
PS Jesi li razmisljao da nam postavis slike svoje,cini mi se da je nisi predstavio! Unutrasnjost pogotovo Cool

Istina, nisam, ali sramota je pljavog ga slikati. Cim dobije kozmeticki tretman, slike stizu, obecavam.


RE: Lancia kappa - borkom - 12-03-2010 02:18 AM

Vozio sam par puta Dedru, auto za 10, a tek kappaRespect


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 12-03-2010 02:32 AM

[Slika: Lancia_Kappa_inside.JPG]

[Slika: LANCIAKappa-medium-1342_1.jpg]

[Slika: geringe-laufleistung-neuzahnriehm-2-j.jpg]

[my-youtube width=425 height=344]http://www.youtube.com/watch?v=B_aO_uO4IoI&feature=related[/my-youtube]


RE: Lancia kappa - zoka - 12-03-2010 04:13 AM

Kappa je extra dobar auto,imao sam i ja 96-to godiste sa 2,4 TD motorom.Sve pohvale za auto,od udobnosti,prostranosti, kvalitetne unutrasnjosti,zvucne izolacije,lezanje je extra za onoliki auto...jednostavno auto odusevljava.Jedino nisam bio zadovoljan motorom,inace ta 2,4 "obicna" turbodizelska verzija nije nesto hvaljena,jako kratko je isao taj motor,mozda 2 godine,ne znam tacno.
Ali zato 2,4 JTD,naravno za one koji vole dizele,je odlican izbor...znaci auto "leti",ima 136 KS,nije bucan,trosi oko 8 l...
Benzinci su posebna prica...kratko sam se docepao jedne 2.0 turbo sa 220 KS,auto ne da ide...đavo,a i na najvisim obrtajima se cuje kao i na 2000 o/min...nisam je kupio jer su bili sporni papiri,(malo je podmladjivana...),prava steta,to bi bio pravi "porodicni sportski auto".
Misljenja oko tog auta su jako podjeljena,nije nesto preterano lijep da plijeni paznju,a i ljudi se tradicionalno "groze" velikih talijana...svako ce reci kad ga kupis "joj sta ce ti to...koliko trosi...kako se to odrzava...bla,bla,bla",ali kad sjedne i provoza se ili provoza ga brzo promjeni misljenje.Ali samo rijetki imaju "muda" i da ga posjeduju...
Sutra kad bi mi izletila 2.0 turbo (moze i 2.4 JTD) u extra stanju,ne bi se ni sekunde mislio,odmah bi je kupio.


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 13-03-2010 01:34 AM

(12-03-2010 04:13 AM)zoka Piše:  Sutra kad bi mi izletila 2.0 turbo (moze i 2.4 JTD) u extra stanju,ne bi se ni sekunde mislio,odmah bi je kupio.

Ima jedan covjek koji hoce da proda kappu 2.0 t, mislim hoce da je uskoro jer mu je to drugi auto u kuci, mogu ga pitati pa da pogledas, mislim i da nije tako losa, najbolje je da sam pogledas. I ja sam se strasno dvoumio da li da je uzmem jer mi je bio potreban prostran i udoban auto, ali ipak auto koji moze mnogo da pokaze i brzinom. Moja je 2.0, petak, 98. god, ugradio sam sekvent plin, kao zmaj, jeste da trosi ali i yugo je toliko trosio. Na plinu mi trosi kao neki jaci dizelas,tj oko 15L plina, ali ono sto kappa nudi malo auta moze da se pohvali i to novijeg godista.


RE: Lancia kappa - alen - 13-03-2010 01:44 PM

imam ja lanciu kappu 2.0 turbo motor je cetvrtak..97 godiste..full oprema je u njoj..sa autom ne da sam prezadovoljan sto se tice odnosa cijene i udobnosti komfora i izgleda...potrosnja je problem ali se to nadoknadi osjecajem voznje 200 konja..evo par i slikica....
[Slika: yhZRS.jpg]

[Slika: Nn7mS.jpg]

[Slika: lkPVA.jpg]

[Slika: yinOi.jpg]

[Slika: yisNA.jpg]


RE: Lancia kappa - Davor - 13-03-2010 05:53 PM

Dosta sam se susretao sa lanciom preko prijatelja jer u porodici im je vec 7 po redu ako se ne varam (pretezno lancia Thema) vecinu Lancinih motora sam probao od 2.0 16V(SA I BEZ VISA) Dizele, 2.4JTD (u Alfi do duse) Jedino sto mogu reci za laciu je da je ozbiljno podcjenjena (vrednoscu prodajnom i kupovnom) jer vredi vise ali takodje ozbiljna mana im je kvarljivost jer ta aut ajednosavno ne mogu da ostanu ispravna (opet naglasavam da sam imao zaista mnogo susreta sa tom markom a i sa tim modelom) pa kada cak i prijatelj kaze da mu tata nije auto mehanicar i ima radnju ne bi je vozio 10000% jer stalno nesto ode pokvari se!
A na stranu sve to taj auto stvarno ide sa bilo kojom motorizacijom benzinci imaju zaista odlican zvuk (sto mi se posebno svidja), u svakom slucaju iznimno zanimljiv i fin porodicni auto!


RE: Lancia kappa - zoka - 13-03-2010 07:46 PM

Sve sto se vozi "citaj dere" mora i da se kvari...ajd normalno vozi auto od preko 200 konja...Big Grin
Druga stvar,u kappu nema sta nije ugradjeno od elektronike,i previse,tako da se ima sta i kvariti.Istina je da svaki drugi dan ona na bordu izbaci neku gresku,ili neradi neka sijalica,ili nema vode za pranje stakala,ili motor elektronik defekt (to bas zna da prepadne) i to ljude nervira,posebno ako moraju da placaju majstore za svaku sitnicu.
Ali sta se ima na golfu 2 pokvariti kad od struje ima svjetla i brisace...Big Grin.a sve se da napraviti za 20 KM.Zato i kosta 5000 KM,a moze ga odrzavati i covjek sa platom od 400 KM.
A kappa zato i nema neku prodajnu cjenu i vrijednost,(6-7000 je biras),jos ako je kupis od nekog ko je nije odrzavao,mozes se odmah okumiti sa mehanicarom...Grin


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 14-03-2010 04:27 AM

Prvo pohvale Alenu na njegovoj kappi, druze u savrsenom je stanju, RespectPeace2 A sto se tice auta, dosta zavisi ko je odakle uvezao i ko je kako odrzavao auto. Meni je zima i minus smrt, jer se hiljadu glupsti pocne desavati, jer je sve na fazon elektronike, cak i glupe brave koju moras kupiti novu ako bilo sta ode na njoj( opet ja o bravi Disgust:disgustOriginal. To je ipak jak i rasterecen motor i treba ga samo odrzavati. Moja je kod mene, tj u porodici oko 6 godina i :Tumbup: . Tesko je naci auto koji je kao ladja, iako je gradska voznja ugusi, otvoren put je Respect. Jeste da izgledom je zastala u 20. vijeku ali unutra je sve daleko bolje nego u vecini auta. Dokaz koliko vrijede je da do par godina ih skoro uopste nije bilo na otpadima.
P.S. I dalje ovako vrijedno komentarisite, drago mi je cuti i vasa misljenja ok


RE: Lancia kappa - alen - 14-03-2010 11:51 PM

ne bi da ispadne da cigo fali svoga konja ali ja svoju kappu imam vec 6 mjeseci i nisam do sada imao ozbiljnih kvarova osim sto mi je u kutiji za osigurace pregorio bio jedan kontakt i niije mi grijanje radilo u kabini..i to bas kada je bilo -15 Buuu...rezultat polovna kutija od 40 km i sada je sve ok.....i imao sam jos jedan kvar ali mojom greskom i to kada sam pokupio psa pa mi pokidao neko crijevo ispod interkulera i to izaslo 70 km sa popravkom a sto se tice tih upozorenja sto komp. izbacuje nemam nijedno do sada.....osim kada mi je gepek ostao otvoren tj na pola zuba pa mi stalno izbacivalo na italijanskom dok nisam preveo na engl. pravo dobro me trzalo.....i naravno ona standardna kada se temperatura napolju spusti pa upozorava na poledicu ili kada nema dovoljno rashladne tecnosti....i da, posle dubinskog pranja krovni tapacirung se spustio :ljut: da kucnem u drvo za sada me dobro sluzi...imam jos nekih sitnih popravki kao nastelovati ventile i promjenuti gumeni selen nosaca..ali to bi bilo to sto se tice moje kappe


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 19-03-2010 06:28 PM

[Slika: cmhHr-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]
[Slika: cosTi-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]
[Slika: coFm0-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]
[Slika: coRPJ-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]
[Slika: coWP0-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]
[Slika: cp5NA-8891cee163b6041e36d15cabeab8ba94.jpg]

Sad su tu, ali dokle, ovaj forum je protiv mog auta No


RE: Lancia kappa - Djordje - 19-03-2010 06:58 PM

nema to veze sa forumom,problem je u sajtu na koji hostujes slike


RE: Lancia kappa - majro9 - 03-06-2010 07:34 PM

Dobar dan. Da se predstavima-ja sam Miro iz Rijeke i malo surfajuci po netu sam naletio na ovaj forum,pa reko da i ja podijelim svoja iskustva sa kappom.uglavnom imam je nesto vise od godinu i pol i osim nekih standardnih odrzavanja nemam nikakvih problema, Danas mi je prvi ozbiljniji kvar i to mojom greskom jer sam razbio karter na neki kamen :-(
Kappa je 2.0 20 v 97 godiste i ima 240 000 od toga sam ja napravio skoro 50000 (na plin)
Auto je za svaku pohvalu i preporuku svakome tko bi ga kupio ali ako ga je vlasnik prije odrzavao kako treba. Uglavnom i moj tata vozi kappu samo 2.4 td i njegova je stalno na putu i nikad ga nije ostavila nigdje-auto je straaavaaa i ne mislim ga ubrzo mijenjati.
Prosli auto mi je bio lancia dedra 1.6 (poklonio je sestri u zupanju i jis je vozi)a zarucnica mi vozi lanciu y (predobar mali gradski auto) 1.2 16 v i svaki od tih auta me odusevljavao ili jos odusevljava :-) Za sada toliko,pozdrav svim ljubiteljima kappe


RE: Lancia kappa - alen - 04-06-2010 04:23 PM

ajde kadar84 stavljaj ponovo slike...pogotovo sada kada je nanovo lakirana i sa felama Original


RE: Lancia kappa - karat k2.0 - 04-06-2010 05:30 PM

Cim bude malo sunca, moze par slika, ali pod uslovom da forum i dalje nije protiv mog auta, jer mi obrise slike, ali bice, obecavam...


RE: Lancia kappa - Djordje - 04-06-2010 05:40 PM

majstore to ti je do sajta na koji kacis slike... okaci na http://www.dodaj.rs